top of page

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletnega portala HIŠICA SREČE 

Splošni pogoji spletnega portala HIŠICA SREČE so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim portalom HIŠICA SREČE upravlja HIŠICA SREČE, Maja Plantan, s.p., Ulica Maksa Henigmana 53, 8350 Dolenjske Toplice (v nadaljevanju ponudnik). Za kupovanje na portalu HIŠICA SREČE mora obiskovalec v obrazec »Podatki za plačilo« vpisati svoje osebne podatke. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala HIŠICA SREČE, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) dostopnost storitev
d) pogoje izvršitve storitve
e) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke,
g) časovno veljavnost ponudbe,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

Načini plačila
- po predračunu 
Predračun poravnate z UPN, in sicer najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo opravite prek svoje spletne banke ali na katerikoli banki ali pošti Slovenije.

Ponudnik omogoča za knjige v prednaročilu naslednje načine plačila:
- po predračunu
Predračun poravnate z UPN, in sicer najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo opravite prek svoje spletne banke ali na katerikoli banki ali Pošti Slovenije

Prednaročilo pomeni, da je knjiga naročena še pred njenim izidom. Prednaročniška cena je nižja od redne cene, ki bo veljala po izidu. Knjigo, naročeno po prednaročniški ceni, dostavimo samo tistim, ki so v roku (najkasneje do izida knjige) poravnali svoje obveznosti za prednaročeno knjigo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene
Vse cene so navedene v €. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena vsebine spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Vaše naročilo je bilo uspešno oddano« ).


Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
- vsebina nima lastnosti, ki omogočajo njeno normalno rabo
- se kupcu izroči vsebina, ki se s kupljenim ne ujema

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled vsebine.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Treba jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.  Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika

Zaščita avtorskih pravic vsebin na portalu HIŠICA SREČE
Vse vsebine na portalu HIŠICA SREČE so last nosilcev avtorskih pravic, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Vsako kopiranje, razmnoževanje, javno objavljanje ali predvajanje brez predhodnega pisnega dovoljenja nosilcev avtorskih pravic je prepovedano.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varstvo otrok
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pričujoče pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, vendar ob predhodnem opozorilu in vprašanju o potrditvi strinjanja.
Ponudnik ne odgovarja za netočnost podatkov, ki so jih vnesli nosilci avtorskih pravic vsebin, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju.

Vračilo blaga
Če z izdelkom niste zadovoljni, nas najkasneje v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe ali nam v istem roku vrnite nepoškodovan izdelek, pri čemer sami krijete morebitne stroške vračanja blaga.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@hisicasrece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZJAVA O ZASEBNOSTI

HIŠICA SREČE spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek spletnega mesta, skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabil v druge namene. Ker obstajajo na spletnem mestu določene povezave na druge, zunanje spletne strani, ki niso povezane z našo organizacijo, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.




Hišica SREČE, Maja Plantan, s.p.
Ulica Maksa Henigmana 53
8350 Dolenjske Toplice

tel: 051 656 793

email: info@hisicasrece.si / hisicasrece@gmail.com 

Informacije za bančno nakazilo:

Podjetje: HIŠICA SREČE, Maja Plantan, s.p., Ulica Maksa Henigmana 53, 8350 Dolenjske Toplice
IBAN: IBAN SI56 0284 3026 5530 502
BIC: LJBASI2X
Banka: NLB d.d.

Payment Method
bottom of page